ارتقا بازيكنان جوان بوسيله تمرينات بسكتبال

زمان درج: ۱۳۹۱/۵/۱۵ ۱۰:۳۱:۴۰ | اضافه به علاقه مندی ها | چاپ

ارتقا بازيكنان جوان بوسيله تمرينات بسكتبال

هدف این کتاب ارتقاء و توسعه بازیکنان جوان زیر 16 سال می باشد. از انجایی که سن و سال و بدنسازی در ورزش بسکتبال از اهمیت بالایی برخوردار است مربیان جوانان و نوجوانان باید بدنسازی را فرا گیرند.

نویسنده کتاب: رضا محمدی منش

رضا محمدی منشبخش ابتدایی کتابچه ارتقاء بازيكنان جوان بوسيله تمرينات بسكتبال در ذیل بیان شده است:
آموزش اوليه:
ـ تعادل: مي‌توان با قرار گرفتن بر روي خط عرضي زمين با علامت جلو و بیرون و با داشتن توپ در دست جهش كرده و توقف كامل كنند.
ـ سرعت عمل: بايد سرعت عمل در انجام دادن و گوش‌كردن بالا برود
ـ براي ساختن يك بازي مي‌توان زمان گرفت و 1 دقيقه استراحت خيلي مهم است.
ـ به هر ده دقیقه بازي يك كوارتر مي‌ گويند.
ـ در زمان هاي بين بازي بايد در اول گرم كردن و ضربان را به 160 بر‌سانيم و در بين دو نيمه بايد ضربان را بالاي 100 نگه داريم.
.
.
.

Share
Comment's

فارسی را پاس بداریم

 

نظرات کاربران (3)


سلام لینک دانلود ندارد.
ممنون از کتاب های خوبی که گذاشتید.
مربی بسکتبال
سلام کجا باید این کتاب و تهیه کنیم هرچی گشتم پیدا نکردم ممنون میشم راهنمایی بفرمایین
بسکتبال
سلام خسته نباشید و مرسی بابت سایت خوبتون
اگه امکانش هست لینک دانلود این کتاب رو بذارین
مرسی
علی بهامیر

ما را از نظرات خود آگاه سازید:


 نام

 ایمیل

 وب سایت




 

 تمامی حقوق متعلق است به Slam.ir

برنامه نویسی وب || پشتیبانی || پرتال || توسعه نرم افزار خاتم